poniedziałek, 27 lutego 2012

Nowości od Essence

Jak zapewne wiecie (a przynajmniej fanki marki powinny zdawać sobie z tego sprawę) raz na jakiś czas ;) w Essence następuje wymiana 1/4 asortymentu - pewnie część z Was zauważyła już promocje w Naturze czy Douglasie (ja ostatnio w Naturze dostałam do 3 produktów 4 gratis:) ).

Jako wtyczka otrzymałam już cynk co i za ile wychodzi z oferty, ale co ważniejsze i ciekawsze - co i za ile wchodzi do szafy na stałe :D

poniżej pokażę Wam na co czekam z niecierpliwością - jeśli będziecie chciały pokażę Wam więcej zdjęć i cen nowości marki Essence.

1. Liner w pisaku z dwoma końcówkami - 11,99zł
2. liner w słoiczku w kolorze szarym/czarnym (napisali, że go "odświeżają") :D linerów nigdy dość - szczególnie u takiej krechomaniaczki jak ja :P 11,99zł
3. czyżby nowy kolorek nude? 8,99 zł

4. nowy pędzelek do kolekcji :D  5,99zł
4. baza pod makijaż :) 15,99zł - będzie rozświetlająca i wygładzająca
5. nowy liner do ust - wygląda jak do kompletu do pomadek nude ;) 4,99zł

6. róże w musie :) będzie brzoskwinia i róż i ciemniejszy róż :) 11,99zł
7. ołówek rozświetlający (czemu ołówek a nie pędzelek :P - produkt jest w pędzelku jak korektor! to nie jest ołówek tak się tylko po polsku nazywa i stąd ten nawias :) przepraszam za skrót myślowy ) 10,99zł


a Wy już na coś się czaicie? ;)

buziaki :) 

37 komentarzy:

  1. ooo super, nowy pędzelek, pomadka, liner do ust i róż w musie bardzo kuszą:) od kiedy będzie można szukać tych nowości w drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, nowy żelowy liner - może, najpierw zobaczę swatche ;)
    Pędzelek z chęcią, ma fajny kształt :)
    Może liner w pisaku.

    OdpowiedzUsuń
  3. o pędzelek :-) no i może ta baza od makijaż...kusi też ołówek rozświetlający (jeśli będzie miękki)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej ;D a ja w piatek w naturze w Kartuzach, kupiłam 2 lakiery i baze pod cien własnie tej marki, no i była promocja ,kupujesz 2 produkty essence ,trzeci dostajesz gratis, jasne kupiłam 3 produkty i nie dostałam jednego gratis... nawet zadałam pytanie ekspedientce,a ona na to nic. totalna masakra.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na materiałach jest zaznaczone przy okazji ołówka "łatwa aplikacja pędzelkiem" i zagraniczne swatche to potwierdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ekspedientki w naturze często są niekompetentne... Skoczę jutro do douglasa mam nadzieje ze wyprzedaż tam trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio postanowiłam wykorzystać to, co mam, więc z bólem serca przyznaję, iż nie zdecyduję się na zakupowy szał :(

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam, aż nowości wejdą do oferty, choć mój portfel jest już mniej entuzjastyczny :P

    OdpowiedzUsuń
  9. pomadka, liner i róż są na mojej liscie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post,
    ołówek rozświetlający - muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. (czemu ołówek a nie pędzelek :P - produkt jest w pędzelku jak korektor! to nie jest ołówek tak się tylko po polsku nazywa i stąd ten nawias :) przepraszam za skrót myślowy )

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście chcemy żebyś pokazała więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę liner róż i kontórówkę no i może bazę? A jakieś rozświetlacze w płynie nie wiesz czy może będą?Uwielbiam ich rozświetlacze:-D

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety rozswietlaczy w plynie niet

    OdpowiedzUsuń
  15. hm fajne, ale pewnie jak zwykle szafa w DP będzie prawie pusta :/ chcę szminkę i kredkę, i liner w pisaczku :P :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja już widzę kilka dla siebie propozycji ;) tylko mam dość daleko naturę więc póki się wybiorę tam to nie wiem ile minie

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja już widzę kilka dla siebie propozycji ;) tylko mam dość daleko naturę więc póki się wybiorę tam to nie wiem ile minie

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się ten pędzelek i pomadka nude ;) a może i bazę hehe

    OdpowiedzUsuń
  19. Liner w pisaku musi być mój i baza pod makijaż... oj będzie się działo

    OdpowiedzUsuń
  20. na któryś z lineri ;D
    fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny kolorek ma ten róż w musie! mogłabyś napisać jak sie zprawuje?:)
    Pozdrawiam: http://sidebyside93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja na pewno kupię pedzelek, lubię te z Essence, zreszta tak naprawdę najchętniej wykupiłabym połowę tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja poluję na eyeliner w słoiczku;D

    http://paulinawysokinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam serdecznia do obejrzenia oferty pędzli na sprzedaż :

    http://allegro.pl/profesjonalny-zestaw-pedzli-do-makijazu-pedzle-x16-i2168250874.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana gdzie jesteś??
    wracaj do nas!!!
    ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja już mam swoją listę zakupów i jestem w trakcie jej realizacji
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam okazję testować wczoraj blush w kremie/musie i przyznam, że zupełnie mi się nie podobają, pigmentacja jest słaba, kolory i zapach na 'plus', ale próbowałam 2 najciemniejsze kolory i żaden nie przypadł mi do gustu. Ciekawa jestem recenzji

    OdpowiedzUsuń
  28. oh czaję się! :D na pewno eyeliner w żelu, eyeliner w pisaku dwustronny, kilka konturówek do ust oraz na pewno róż w kremie !!! mam nadzieję, że dorwę to wszystko u siebie w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. chcemy wiecej nowości essence! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, prosiłabym o kontakt drogą mailową: info@zankyou.com, chciałabym zaproponować współpracę z www.zankyou.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj, już się zaczaiłam na ten pędzelek, pomadke, róż i bazę ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja jestem zaciekawiona pomadką nude :-) Może zechcesz wypróbować lakier OPI Orly lub Essie? :-)Lub marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kupiłam eyeliner z 2 końcówkami. Fajna sprawa zwłaszcza grubsza końcówka daje ciekawe możliwości.

    OdpowiedzUsuń