piątek, 13 maja 2011

Maestro 155 VS HAKURO H13

Kilka dni temu przeglądając wizaz.pl zauważyłam, że wątek o pędzlach Maestro dość znacznie ożył - w głowie mi zamigotało jak kilka dni wcześniej LadyMakeUp pokazywała nowy pędzel z Maestro który w niedalekiej przyszłości miał wejść do sprzedaży.

Nieomieszkałam sprawdźić czy aby właśnie, ta bliska przyszłość nie nastała (w związku z tym nagłym wizażowym ożywieniem). Pospieszyłam więc czym prędzej na stronę producenta (nie odpalając nawet wątku żeby zyskać na czasie i załapać się w razie czego na pędzel zanim stado wygłodniałych wizażanek wyczyści magazyny :p - jakbym sama taką wizażanką nie była ;)) gdzie moim oczom ukazała się nowość :) jak mogłam go nie zamówić? nie mogłam ;] więc zamówiłam :) (35zł)

Pędzel przyszedł błyskawicznie w ciągu 2 dni od wpłaty pieniążków co bardzo mnie zaskoczyło i ucieszyło.

Jak Maestro ma się do Hakuro - wizualnie, możecie ocenić na zdjęciach



Powiem Wam tyle, że włosie nowej 155 jest super miękkie chyba nawet bardziej niż 150 (że nie wspomne o coraz gorszej kondycji nagminnie lniejącego Hakuraka).




Rączka znów długa - o niebo dłuższa niż w Hakuro co przy malowaniu się przed małym lusterkiem potrafi zawadzać.

Ciężar i wykonanie 155 znów dało mi to przyjemne poczucie posiadania wysokiej klasy pędzla.




Podsumowując - wszystkim go polecam i cieszę się z wprowadzenia go do oferty Maestro. Do Hakuro nic nie mam (oprócz pozostawiania na mojej twarzy kłaków - tak nawiasem cena Hakuro ok. 20zł) ale na dłuższą mete znacznie traci na jakości w stosunku do wciąż idealnych pędzli marki Maestro.

20 komentarzy:

  1. Nie używam ani H ani M, ale porównując są podobne. Dłuższa rączka może być wkurzająca, ale przynajmniej dobrze, że jest fajnie wyważony i leży w dłoni. Co do H to sporo osób żali się na nie za wypadające włosie.

    p.s. super, że założyłaś bloga, będę Cię bacznie śledzić, pozdrawiam i zapraszam do mnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam pytanie, który Twoim zdaniem lepiej się sprawdza do konturowania buźki bronzerem 155 czy jego starszy brat 150? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam sobie kupić takowy pędzelek ale teraz dałaś mi zagłostkę bo byłam przekonana do hakuro ale tak sobie teraz myślę może lepiej dołożyć te 15 zł i mieć lepszy

    ps jak długo masz te pędzle? (w sensie hakuraka i tego maestro)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piątek 13 super data do założenia bloga jak widać nie pechowa super blok oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog zapraszam do mnie :)
    http://fryzjerka93.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam ani jednego pędzelka Maestro tylko z jednego powodu. Te ich długaśne i domyślam się - niewygodne rączki zniechęcają mnie bardzo. Wolę takie zwykłe, matowe i krótkie z zaokrągloną końcówką jak właśnie ma Hakuro czy Inglot.
    Czekam na zmiany i jak Maestro odświeży design pędzelków to na pewno kupię kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hakuro pędzli nie znam, ale skomponowałam sobie zestaw pędzli Maestro do oczu i jestem nimi zachwycona!:) Teraz zasadzam się na pędzle do twarzy:) Może na ten też!:)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam 6 pędzelków Maestro i poza jednym-tzw.kopytko do oczu(którego nawiasem nie lubię, bo nie wychodzi mi jego używanie), wszystkie uwielbiam.Mam starszego brata-105 i na początku wypadały mi z niego włoski-myślałam że całkowicie mi wylinieje:-), ale teraz do konturowania-the best.Co do długich rączek jakoś mi to nigdy nie przeszkada.
    Natomiast po Twoim- Digitalgirl- porównaniu tych dwóch pędzli Maestro i Hakuro,zaczynam się zastanawiać czy dokupić sobie kilka nowych, również z Maestro a nie jak planowałam z Hakuro.
    Pozdrawiam i czekam na dalsze wpisy na blogu:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję za tego posta, oglądam Cię już od dawna i z niecierpliwością czekam na kolejne filmiki. Zastanawialam się ostatnio nad zakupem Hakuro, wszystkich nowych pędzelków ale z tego co widze to Maestro bije je na glowe. Zapraszam do mnie kosmetyczka-odety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. na stronie Maestro jest już nowa złota kolekcja pędzli, w których rączki są krótsze i kształtem bardziej przypominają te z inglota czy hakuro:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idalia - najbardziej wlasnie traci H13 :(
    Margareta - obadam :)
    Odeta - niestety raczej sie nie oplaca z czasem traca na jakosci :(
    dziuniek1987 - jak widzisz pisze Margareta ze sa z krotkimi raczkami na stronie, dlugie raczki sa super do pracy na kliencie
    ammara - oba sa super chociaz zakochalam sie w malych rozmiarach 155 i chyba bym go wybrala gdybym musiala

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się skuszę na zakup tego pędzla z Maestro .. ale pewnie jeszcze 100 razy mi się zmieni coś w mojej czuprynie ;D A co do Hakuro mnie też denerwują te włosy jakie pozostawia na twarzy ;) ale cóż chcieć za taka cenę ;)

    zapraszam do mnie wszystkich Chętnych ;D ale to zabrzmiało ;D

    http://bezimiennaa-bezimiennaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam problem z długą rączką , jednak krótsze lepiej się sprawdzają. Jak podróżuje , krótszy lepiej mieści się w bagażu:-) Polecam Ci ELF'a

    OdpowiedzUsuń
  14. hej ja posiadam pędzle z hakuro i maestro i te pierwsze nie dorastaja tym drugim do pięt ;-p piszecie,że maestro maja długie rączki i że przeszkadzaja przy malowaniu...ja makijaz wykonuje trzymajac lusterko w jednej ręce czyli dość blisko twarzy i nie zauważyłam żeby dluższa rączka przeszkadzała mi w malowaniu...zresztą przykładajac te z maestro do innych pędzli do twarzy innych firm wcale dużo dłuże nie są...ja jestem zakochana w pędzlach maestro i napewno obecne pędzle nie są moimi ostatnimi jakie zakupilam ;-p tym bardziej że jak już wspomniałyście firma maestro wprowadzila dla klientek które gustują w krótszych pedzelkach modele zaopatrzone wlaśnie w krótsze rączki coś na wzór hakuro,także warto zajrzeć na ich stronkę...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Digital Girl, a jaki pędzel z Maestro poleciłabyś do blendowania? i czy posiadasz pędzel "kulkowy" do załamania z tej firmy? największy problem mam chyba z wyborem rozmiaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. KT- mam 480 i 497 - ten pierwszy jest brdziej miekki przez co delikatniej naklada i blenduje kolor, 497 jest do blendowania super ale robi to bardziej zdecydowanie i przy sredniej pigmentacji cienia moze go "zjadac". Nie pamietam mojego rozmiaru 480 ale napewno zobaczysz go w jakims filmiku bo pokazuje pedzle zawsze przy tutorialu

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za informację, na pewno będzie przydatna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam,
    od niedawna ogladam twoje filmiki i tak oto trafilam rowniez na bloga :) ... i sie normalnie zakochalam, uwielbiam Ciebie i twoje filmiki. super sie ciebie oglada i patrzy bo jestes przesliczna! i ja tak bardzo chcialabym umiec sie tak malowac jak ty. :( ja niestety robie moj makijaz bardzo ale to bardzo prosto bo jedynie uzywam podkladu (toleriane la roche posay) cienie do powiek (dior), tusz do rzes (loreal) i carmex do ust. :) wiem, zenujace ale jeszcze troche podpatrze u ciebie to sie naucze. :) Mialam jeszcze bronzer z loreal'a i byl suuuper taki dwukolorowy ale sie skonczyl a w polsce nie moglam go w ogole dostac. teraz po obejrzeniu twojego filmiku zakochalam sie w bronzerze Sally Hansen (Natural Beauty Sun Glow) i mam wielka nadzieje ze gdzies go u siebie dostane.

    Mam do Ciebie ogromna prosbe. Czy moglabys mi doradzic jaki pedzelek powinnam uzywac do bronzerow? czy najlepiej korzystac z tych ktore sa dolaczane razem z bronzerem?
    a druga moja prosba, czy moglabys mi polecic pedzelek do cieni do powiek?

    bylabym ogromnie wdzieczna.

    pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadeszły święta i z tej okazji, że siostra dała mi wybór co chcę dostać na święta, zdecydowałam się na pędzel do konturowania z Maestro modelage (złota kolekcja). Jestem ciekawa czy dobrze się sprawdzi. Miałaś styczność z tym pędzelkiem, co możesz o nim powiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  20. witam, mam 2 pytanka :) 1)czytałam trochę o maestro 155 i nigdzie nie znalazłam informacji o dostępnych rozmiarach, tzn że jego rozmiar jest uniwersalny? 2)jedna blogerka poskarżyła się na kształt tego pędzla który po praniu się znacznie zmienił, czy ty po wypraniu swojego też coś takiego zauważyłaś? Będę b. wdzięczna za szybką odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń