niedziela, 4 grudnia 2011

Glam Shop

Hej wszystkim,


     Od 2 dni aktywny jest mój sklepik internetowy w którym znajdziecie GlamBOXy - są tam dostępne też 3 nowe wzory kwiatowe :) wszystkich ciekawskich i chcących nabyć zapraszam właśnie tam.


http://www.glam-shop.pl/






Poza tym na YT trwa rozdanie


zdradzę Wam też w sekrecie, że pracuje nad wprowadzeniem kolejnych ciekawych rzeczy - już nie mogę się doczekać kiedy je Wam pokażę :)

tym czasem uciekam bo jestem na zajęciach na uczelnie - wykłady z możliwości pozytywnych następstw traumy :P

ps. już niedlugo filmik i post o moich zbiorach Hakuro

buziaki,
digital

24 komentarze:

  1. śliczne są te nowe paletki:) Chyba się na jakąś skuszę;] i czekam z niecierpliwością na te tajemnicze nowości^^
    Pozdrawiam:)
    http://katiekarin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no wykład na pewno interesujący sądząc po nazwie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te paletki;)
    ciekawe co to za nowości masz nam do zaprezentowani:)
    pozdrawiam:)

    p.s a ja dziś uciekłam z wykładów bo mam już notatki hihi:)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaje do obserwowanych i liczę na to samo ;)
    http://moj-kosmetyczny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa moze bys wprowadzila jakis stojaczek na pedzle do kompletu :D:D heheh

    ja juz poluje na kolejnego box'a tylko mysle co bym tam wsadzila bo obecnie wszystko mam pochowane :D trzeba zakupic nowe cienie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pomysłu na rozwój własnego biznesu. I czekam z niecierpliwością na kolejne pomysły oraz na filmik o pędzlach. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł miałaś z tymi GlamBoxami :D

    Candy Killer ma rację, stojak na pędzle do kompletu byłby super! albo jakieś mniejsze, kieszonkowe wersje glamboxów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się nowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest ten nowy wzór zwłaszcza z czerwonym kolorkiem;]

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwony jest cudowny. wciąż czekam na całego czarnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne! szczególnie ten czerwony

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Digital, nie zrozum tylko mojego pytania źle ;) Ale chciałabym się zapytać, czy mogłyby być wprowadzane wzory indywidualne palet? Marzy mi się czarny i tylko do połowy wypełniony matą magnetyczną, by trzymać tam np wkłady macowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale sliczne glamboxy:)az musze wjesc na Twoj sklepik:D a ten link do YT z Twoim rozdaniem to dziala?
    Ja zapraszam do siebie na rozdanie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, bardzo chcialabym zakupic paletke ale mieszkam obecnie w niemczech. Czy wysylasz za granice? bo w sklepiku nie widzialam tej opcji...

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję pomysłu i talentu :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. tak dziś sznupałam po YT i natknęłam się na Twój kanał, a tam na palety i.. zakupiłam :D
    ciekawa jestem ogromnie jak na żywo będzie się sprawować.

    Pomysł rewelacja i wzory bardzo atrakcyjne

    OdpowiedzUsuń
  17. zostałaś otagowana na moim blogu zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, może miałabyś ochotę zajrzeć na nowego bloga http://kosmetycznerewolucje.blogspot.com/ ,na pewno przydałaby się tam i Twoja opinia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe palety, ale czy można je odebrać osobiście?

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo interesujące palety, sama zastanawiam się nad kupnem. Zapraszam serdecznie na bloga :
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super pudełka i zapraszam na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Po wypłacie napewno kupie mały glam i wypraski :P ah Dziewczyno kusisz tymi nowościami :)
    agnesfromsecondhand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja właśnie przywitałam mojego listonosza z dwiema paletkami, magnesem, wypraskami i tym takim organizerkiem na paletki :) i tym sposobem mam to wszystko przepieknie ogarniete :)
    mialam przygotowane cienie z masnesem ale kurcze cos jest nie tak i musze go pozrywac i jeszcze raz nakleic.
    Jak myślisz? czemu spadają gdy ukladam pionowo paletke w organizerze ? (bo ja tam wpakowalam cienie sleek :) z 10 paletek :P)

    mój blog : http://crazy-and-beauty.blogspot.com/ tam też recenzja moich pędzli hakuro :)

    OdpowiedzUsuń